ZAKLJUČENI RAZPISI



Asistent v prodaji (m/ž)

OPIS DELOVNEGA MESTA

Vaše glavne delovne odgovornosti bodo zlasti:

  • vodenje projektov.

  • pomoč pri pripravi ponudb in izdelovanju produktnih specifikacij (PS).

  • vodenje zapisnika na tedenskem sestanku prodaje, nabave in proizvodnje.

  • urejanje generičnih formul za pošiljanje kupcem, ter posodobitev predstavitve podjetja za pošiljanje potencialnim kupcem.

  • izdelovanje tedenskih poročil.

  • druge delovne naloge po navodilih nadrejenega, ki sodijo v okvir zgoraj navedenih nalog oziroma so nujen pogoj za njihovo uresničitev.

KAJ PRIČAKUJEMO

  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih v prodaji ali/in marketingu,

  • V. – VI. stopnja izobrazbe ekonomske ali družboslovne smeri,

  • izjemna natančnost, zmožnost samostojnega in timskega dela,

  • napredno znanje Excel in ostalih MS Office programov,

  • dobre organizacijske in komunikacijske sposobnosti,

  • aktivno znanje angleškega jezika.

KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

  • samostojna, multi-tasking in analitična,

  • veselje do optimizacije,

  • izjemno natančna, vestna in dosledna,

  • sodelovalna, timsko naravnana,

  • pozitivno naravnana.

KAJ NUDIMO:

  • zaposlitev za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom za polni delovni čas

  • stimulativno plačilo

  • dinamično delo v uspešni, hitro rastoči družbi

  • mlada pozitivno naravnana ekipa

  • možnost dodatnega izobraževanja

  • sveže sadje na tedenski ravni

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov

Delovno mesto je v Kranju.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


KOMERCIALIST V VELEPRODAJI B2B

(KEY ACCOUNT MANAGER- B2B RAZVIJALEC) (M/Ž)

 

Je proaktivnost v vaši krvi? Dojemate izzive kot priložnosti za nove, ustvarjalne rešitve? Vas motivira vzpostavljanje dolgoročnih pozitivnih odnosov? Izkoristite svoje veščine za ustvarjanje dobička!

Opis delovnega mesta:

  • prepoznavanje potenciala tržišča in uporaba lastnih prodajnih veščin za iskanje novih strank na mednarodnem nivoju

  • strokovno in natančno zastavljanje projektov prehranskih dopolnil

  • izdelava kalkulacij, ponudb in priprava prodajnih pogodb

  • vodenje in spremljanje realiziranih projektov v sodelovanju s sodelavci in zunanjimi izvajalci

  • podpora obstoječim, potencialnim in novim kupcem

  • izdelovanje poročil o realizaciji prodaje

  • obiskovanje mednarodnih sejmov

Zahteve delovnega mesta:

  • V. - VI. stopnja izobrazbe

  • tekoče znanje angleškega in/ali nemškega jezika

  • dobro znanje MS Office (predvsem orodja Excel)

  • vozniški izpit B kategorije

  • vsaj 2 leti delovnih izkušenj na enakih ali podobnih delovnih mestih

  • izkušnje s prodajo na mednarodnih trgih

  • prednost imajo kandidati s področja prehranskih dopolnil

Od kandidatov pričakujemo:

  • komunikativnost

  • izjemno natančnost

  • odgovornost

  • samostojnost

  • organiziranost

  • večopravilnost (»multi-tasking«)

  • proaktivnost

  • digitalno pismenost (e-mailing SW, Excel MS)

Kaj nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom za polni delovni čas

  • stimulativno plačilo

  • dinamično delo v uspešni, hitro rastoči družbi

  • mlada pozitivno naravnana ekipa

  • možnost dodatnega izobraževanja

  • sveže sadje na tedenski ravni

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov

Delovno mesto je v Kranju.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


SKRBNIK IT SISTEMOV (m/ž)

Vaše glavne delovne odgovornosti:

  • skrb za nemoteno delovanje, posodobitve in optimizacijo informacijske tehnologije

  • nameščanje sistemske in aplikativne programske opreme ter skrb za dokumentacijo in licence

  • administracija in upravljanje različnih Microsoftovih platform

  • diagnostika in reševanje IT tehničnih težav uporabnikov z namenom zagotavljanja nemotenega delovanja IT sistemov

  • konfiguracija in vzdrževanje strežnikov, omrežnih naprav, delovnih postaj in drugih komponent IT infrastrukture

  • vzdrževanje komponent strojne opreme, namiznih in prenosnih računalnikov, terminalov, tiskalnikov in telefonov

  • izvajanje rednih revizij sistema in omrežja za odkrivanje in reševanje morebitnih težav, preden povzročijo izpade

  • vzdrževanje in sodelovanje pri implementaciji ERP, CRM informacijskih sistemov

  • zagotavljanje varnosti podatkov in aplikacij

KAJ PRIČAKUJEMO

  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,

  • VI. -VII. stopanja izobrazbe računalniške smeri, druge tehnične smeri,

  • poznavanje programskih orodij, strežniških sistemov, delovanja računalniških mrež, operacijskih sistemov,…

  • izkušnje pri vzdrževanju programske opreme

  • visoke organizacijske sposobnosti,

  • natančnost in doslednost

  • sposobnost samostojnega dela in dela v timu

  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika

KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

  • proaktivna,

  • samostojna in analitična,

  • s smislom za reševanje tehničnih problemov

  • komunikativnost

  • z željo po nenehnem izpopolnjevanju in učenju

  • pozitivno naravnana.

KAJ NUDIMO:

  • sodelovanje z ekipo, kjer »probleme« vidimo kot »vedno rešljive izzive«,

  • profesionalni in osebni razvoj

  • stimulativno plačilo

  • delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,

  • prijetno in urejeno delovno okolje

  • vsak teden je na razpolago sveže sadje

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team buildingov.

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesecev.

Delovno mesto je v Kranju. Z delom je možno pričeti po dogovoru.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


OPTIMIZER POSLOVNIH IN PROIZVODNI PROCESOV (m/ž)

Iščete hitrorastoče podjetje, ki želi dvigniti kakovost poslovanja z optimizacijo in standardizacijo poslovnih in proizvodnih procesov? Vi pa imate izkušnje s prenovo poslovnih procesov s pomočjo sodobnih informacijskih rešitev in ste osredotočeni na rezultate? Morda smo prava izbira za vas, saj želimo ojačati našo ekipo na tem področju 😊

Vaše glavne delovne odgovornosti:

  • popis in analiziranje obstoječih poslovnih in proizvodnih procesov,

  • razvoj in implementacija novih metodologij in okvirjev za optimizacijo procesov,

  • medoddelčno sodelovanje in komunikacija za lažje zagotavljanje implementacije,

  • integracija potrebnih tehnologij (ERP),

  • vodenje in vključenost v implementacijo izboljšav,

  • priprava poročil in indikatorjev na podlagi podatkov iz procesov (proizvodnih),

  • priprava potrebne dokumentacije povezane z implementacijam,

  • aktivno sodelovanje pri prenovi procesov,

  • postavitev notranjih kontrol.

KAJ PRIČAKUJEMO

  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,

  • VI. stopanja izobrazbe tehnične smeri,

  • visoko računalniško znanje

  • poznavanje poslovnih procesov

  • sposobnost prepoznavanja priložnosti za izboljšave procesov

  • dobre organizacijske in analitične sposobnosti

  • natančnost, samostojnost in zanesljivost,

  • kooperativnost in zmožnost jasnega in učinkovitega komuniciranja s sodelavci

  • timsko naravnana oseba s sposobnostjo motiviranja sodelavcev

  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika

KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

  • proaktivna,

  • samostojna in analitična,

  • veselje do optimizacije,

  • pozitivno naravnana.

KAJ NUDIMO:

  • sodelovanje z ekipo, kjer »probleme« vidimo kot »vedno rešljive izzive«,

  • profesionalni in osebni razvoj

  • stimulativno plačilo

  • delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,

  • prijetno in urejeno delovno okolje

  • vsak teden je na razpolago sveže sadje

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team buildingov.

 

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesecev.

Delovno mesto je v Kranju. Z delom je možno pričeti po dogovoru.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


COUNTRY MANAGER ZA FRANCOSKI TRG (m/ž)

 OPIS DELOVNEGA MESTA

Vaše glavne delovne odgovornosti:

  • prevajanje marketinških tekstov, kratkih video vsebin, e-novice (newsletters), ipd. (iz slovenščine v francoski jezik)

  • pospeševanje prodaje za blagovno znamko Carnium Botanicals za francoski trg

  • komunikacija s strankami in podpora strankam (prek socialnih omrežij, e-pošte, telefona,..)

  • izvajanje prodajnih akcij po navodilih vodje prodaje

  • aktivno opazovanje trendov na trgu

  • reševanje reklamacij

KAJ PRIČAKUJEMO

  • izkušnje v spletni prodaji, prevajanje na področju prehranskih dodatkov in zdravega življenjskega sloga

  • srednjo ali višjo izobrazbo družboslovne smeri,

  • brezhibno znanje francoskega jezika (materni jezik)

  • znanje slovenskega jezika

  • dobre komunikacijske spretnosti

  • dobre socialne veščine

  • natančnost, iznajdljivost, zmožnost samostojnega in timskega dela

KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

  • komunikativna in samostojna oseba

  • natančna in dosledna

  • sodelovalna, timsko naravnana

  • pozitivno naravnana

KAJ NUDIMO:

  • delo od doma 4x na teden, delo v pisarni 1x na teden

  • profesionalni in osebni razvoj

  • stimulativno plačilo

  • delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,

  • prijetno in urejeno delovno okolje

  • vsak teden je na razpolago sveže sadje

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom treh mesecev, za polni delovni čas.

Delovno mesto je v Kranju.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


COUNTRY MANAGER ZA BOLGARSKI TRG (m/ž)

Vaše glavne delovne odgovornosti:

  • prevajanje marketinških tekstov, kratkih video vsebin, e-novice (newsletters), ipd. (iz slovenščine v bolgarščino)

  • pospeševanje prodaje za blagovno znamko Carnium Botanicals za bolgarski trg

  • komunikacija s strankami in podpora strankam (prek socialnih omrežij, e-pošte, telefona,..)

  • izvajanje prodajnih akcij po navodilih vodje prodaje

  • aktivno opazovanje trendov na trgu

  • reševanje reklamacij

KAJ PRIČAKUJEMO

  • izkušnje v spletni prodaji, prevajanje na področju prehranskih dodatkov in zdravega življenjskega sloga

  • srednjo ali višjo izobrazbo družboslovne smeri,

  • brezhibno znanje bolgarskega jezika (materni jezik)

  • znanje slovenskega jezika

  • dobre komunikacijske spretnosti

  • dobre socialne veščine

  • natančnost, iznajdljivost, zmožnost samostojnega in timskega dela

KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

  • komunikativna in samostojna oseba

  • natančna in dosledna,

  • sodelovalna, timsko naravnana,

  • pozitivno naravnana

KAJ NUDIMO:

  • delo od doma 4x na teden, delo v pisarni 1x na teden

  • profesionalni in osebni razvoj

  • stimulativno plačilo

  • delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,

  • prijetno in urejeno delovno okolje

  • vsak teden je na razpolago sveže sadje

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom treh mesecev, za polni delovni čas.

Delovno mesto je v Kranju.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


REFERRENT V FINANČNO RAČUNOVODSKI SLUŽBI (m/ž)

Vaše glavne delovne odgovornosti:

  • vnos vhodne pošte v dokumentacijski sistem,

  • kontrola in knjiženje računov dobaviteljev,

  • knjiženje TRR-ja

  • komunikacija z dobavitelji in sodelovanje z različnimi oddelki v podjetju,

  • arhiviranje administracije,

  • knjigovodska dela,

  • usklajevanje saldakontov,

  • pripravljanje dokumentacije delovnega področja,

  • pomoč v računovodstvu,

  • splošna administrativna dela,

 Kaj pričakujemo:

  • vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih v računovodstvu,

  • V. stopanja izobrazbe ekonomske smeri,

  • natančnost, samostojnost in zanesljivost,

  • kooperativnost in vešča komunikacije s sodelavci

  • veselje do obdelovanje podatkov,

  • napredno znanje Excel in ostalih MS Office programov,

  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika

Kakšna oseba se bo najbolje ujela z ekipo?

  • samostojna in analitična,

  • veselje do optimizacije,

  • izjemno natančna, vestna in dosledna,

  • sodelovalna, timsko naravnana,

  • pozitivno naravnana

Kaj nudimo:

  • sodelovanje z ekipo, kjer 'probleme' vidimo kot 'vedno rešljive izzive,

  • profesionalni in osebni razvoj

  • stimulativno plačilo

  • delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,

  • prijetno in urejeno delovno okolje

  • vsak teden je na razpolago sveže sadje

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team buildingov

 Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesecev.

Delovno mesto je v Kranju. Z delom je možno pričeti po dogovoru.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


VODJA KLJUČNIH KUPCEV (KEY ACCOUNT MANAGER- B2B DEVELOPER) (M/Ž)

 Je proaktivnost v vaši krvi? Dojemate izzive kot priložnosti za nove, ustvarjalne rešitve? Vas motivira vzpostavljanje dolgoročnih pozitivnih odnosov? Izkoristite svoje veščine za ustvarjanje dobička!

Opis delovnega mesta:

  • prepoznavanje potenciala tržišča in uporaba lastnih prodajnih veščin za iskanje novih strank na mednarodni ravni

  • strokovno in natančno zastavljanje projektov prehranskih dopolnil

  • izdelava kalkulacij, ponudb in priprava prodajnih pogodb

  • vodenje in spremljanje realiziranih projektov v sodelovanju s sodelavci in zunanjimi izvajalci

  • podpora obstoječim, potencialnim in novim kupcem

  • izdelovanje poročil o realizaciji prodaje

  • obiskovanje mednarodnih sejmov

Zahteve delovnega mesta:

  • VI. stopnja izobrazbe

  • tekoče znanje angleškega in/ali nemškega jezika

  • dobro računalniško znanje (Word, Excel, Outlook)

  • vozniški izpit B kategorije

  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na enakih ali podobnih delovnih mestih

  • prednost imajo kandidati s področja prehranskih dopolnil

Od kandidatov pričakujemo:

  • komunikativnost

  • izjemna natančnost

  • odgovornost

  • samostojnost

  • organiziranost

  • multi-tasking

Kaj nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom za polni delovni čas

  • stimulativno plačilo z urejenimi delovnimi razmerji

  • dinamično delo v uspešni družbi

  • možnost dodatnega izobraževanja

Delovno mesto je v Kranju.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


COUNTRY MANAGER ZA ROMUNSKI TRG (m/ž)

OPIS DELOVNEGA MESTA

Vaše glavne delovne odgovornosti:

  • prevajanje marketinških tekstov, kratkih video vsebin, e-novice (newsletters), ipd. (iz slovenščine v romunščino)

  • pospeševanje prodaje za blagovno znamko Carnium Botanicals za romunski trg

  • komunikacija s strankami in podpora strankam (prek socialnih omrežij, e-pošte, telefona,..)

  • izvajanje prodajnih akcij po navodilih vodje prodaje

  • aktivno opazovanje trendov na trgu

  • reševanje reklamacij

KAJ PRIČAKUJEMO

  • izkušnje v spletni prodaji, prevajanje na področju prehranskih dodatkov in zdravega življenjskega sloga

  • srednjo ali višjo izobrazbo družboslovne smeri,

  • brezhibno znanje romunskega jezika (materni jezik)

  • znanje slovenskega jezika

  • dobre komunikacijske spretnosti

  • dobre socialne veščine

  • natančnost, iznajdljivost, zmožnost samostojnega in timskega dela,

KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?

  • komunikativna in samostojna oseba

  • natančna in dosledna,

  • sodelovalna, timsko naravnana,

  • pozitivno naravnana

KAJ NUDIMO:

  • delo od doma 4x na teden, delo v pisarni 1x na teden

  • profesionalni in osebni razvoj

  • stimulativno plačilo

  • delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,

  • prijetno in urejeno delovno okolje

  • vsak teden je na razpolago sveže sadje

  • organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom treh mesecev, za polni delovni čas.

Delovno mesto je v Kranju.

Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.

RAZPIS JE ZAKLJUČEN


PAST OPENINGS

COUNTRY MANAGER FOR THE FRENCH MARKET

JOB DESCRIPTION

Your main job responsibilities include:

  • translation of marketing texts, short videos, newsletters, etc. (form Slovenian to French)

  • promotion of sale for the brand Carnium Botanicals for the French market

  • customer service and customer support (via social media, e-mail, telephone,…)

  • implementation of sales campaigns according to the instructions of the sales manager

  • active observation of market trends.

  • resolving complaints.

REQUIREMENTS:

  • secondary or higher education in social sciences,

  • French as native language

  • good knowledge of the Slovenian language

  • good communication skills

  • good social skills

  • accurate, inventiv, abbility to work independently and in the team

WHAT PERSON WILL FIT BEST WITH THE TEAM?

  • communicative and independent person

  • accurate and consistent,

  • collaborative, team-oriented,

  • with positive attitude.  

WHAT WE OFFER?

  • remote work (1 day in the office, 4 at home)

  • professional and personal development

  • stimulating payment

  • work in a rapidly growing successful company

  • a pleasant and good working environment

  • fresh fruit is available every week

  • we organize various informal get-togethers (teambuilding,…)

We will sign an employment contract with the selected candidate for an indeterminate  period of time with a trial period of three months, 40 hours per week.

The workplace is in Kranj.

Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an applications to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.

THE APPLICATION TIME HAS ENDED


COUNTRY MANAGER FOR THE BULGARIAN MARKET 

Your main job responsibilities include:

  • translation of marketing texts, short videos, newsletters, etc. (form Slovenian to Bulgarian)

  • promotion of sale for the brand Carnium Botanicals for the Bulgarian market

  • customer service and customer support (via social media, e-mail, telephone,…)

  • implementation of sales campaigns according to the instructions of the sales manager

  • active observation of market trends.

  • resolving complaints.

 REQUIREMENTS:

  • secondary or higher education in social sciences,

  • Bulgarian as native language

  • good knowledge of the Slovenian language

  • good communication skills

  • good social skills

  • accurate, inventiv, abbility to work independently and in the team 

WHAT PERSON WILL FIT BEST WITH THE TEAM?

  • communicative and independent person

  • accurate and consistent,

  • collaborative, team-oriented,

  • with positive attitude.

WHAT WE OFFER?

  • remote work (1 day in the office, 4 at home)

  • professional and personal development

  • stimulating payment

  • work in a rapidly growing successful company

  • a pleasant and good working environment

  • fresh fruit is available every week

  • we organize various informal get-togethers (teambuilding,…) 

We will sign an employment contract with the selected candidate for an indeterminate  period of time with a trial period of three months, 40 hours per week.

The workplace is in Kranj.

Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an applications to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.

THE APPLICATION TIME HAS ENDED


KEY ACCOUNT MANAGER- B2B DEVELOPER

Is proactivity in your blood? Do you perceive challenges as opportunities for new, creative solutions? Are you motivated by building long-term positive relationships? Use your skills to make a profit!

Job description:

  • recognizing market potential and using own sales skills to find new customers internationally

  • professional and accurate formulation of food supplement projects

  • preparation of calculations, offers and preparation of sales contracts

  • management and monitoring of realized projects in cooperation with colleagues and external contractors

  • support to existing, potential, and new customers

  • producing reports on sales realization

  • visiting international fairs

Job Requirements:

  • VI. level of education

  • fluent knowledge of English and/or German

  • good computer skills (Word, Excel, Outlook)

  • driver's license category B

  • at least 3 years of work experience in the same or similar positions

  • candidates from the field of dietary supplements are preferred

We expect candidates to:

  • communicativeness

  • exceptional accuracy

  • responsibility

  • independence

  • organization

  • multi-tasking

What we offer:

  • employment for an indefinite period with a three-month trial period for full-time

  • stimulating payment with regulated working conditions

  • dynamic work in a successful company

  • possibility of additional education

The workplace is in Kranj.

Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an application to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.

THE APPLICATION TIME HAS ENDED


COUNTRY MANAGER FOR THE ROMANIAN MARKET

JOB DESCRIPTION

Your main job responsibilities include:

  • translation of marketing texts, short videos, newsletters, etc. (form Slovenian to Romanian)

  • promotion of sale for the brand Carnium Botanicals for the Romanian market

  • customer service and customer support (via social media, e-mail, telephone,…)

  • implementation of sales campaigns according to the instructions of the sales manager

  • active observation of market trends.

  • resolving complaints.

REQUIREMENTS:

  • secondary or higher education in social sciences

  • Romanian as native language

  • good knowledge of the Slovenian language

  • good communication skills

  • good social skills

  • accurate, inventive, ability to work independently and in the team

WHAT PERSON WILL FIT BEST WITH THE TEAM?

  • communicative and independent person

  • accurate and consistent,

  • collaborative, team-oriented,

  • with positive attitude.

WHAT WE OFFER?

  • remote work (1 day in the office, 4 at home)

  • professional and personal development

  • stimulating payment

  • work in a rapidly growing successful company

  • a pleasant and good working environment

  • fresh fruit is available every week

  • we organize various informal get-togethers (teambuilding,…)

We will sign an employment contract with the selected candidate for an indeterminate period with a trial period of three months, 40 hours per week.

The workplace is in Kranj.

Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an application to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.

THE APPLICATION TIME HAS ENDED