ZAKLJUČENI RAZPISI
Asistent v prodaji (m/ž)
OPIS DELOVNEGA MESTA
Vaše glavne delovne odgovornosti bodo zlasti:
vodenje projektov.
pomoč pri pripravi ponudb in izdelovanju produktnih specifikacij (PS).
vodenje zapisnika na tedenskem sestanku prodaje, nabave in proizvodnje.
urejanje generičnih formul za pošiljanje kupcem, ter posodobitev predstavitve podjetja za pošiljanje potencialnim kupcem.
izdelovanje tedenskih poročil.
druge delovne naloge po navodilih nadrejenega, ki sodijo v okvir zgoraj navedenih nalog oziroma so nujen pogoj za njihovo uresničitev.
KAJ PRIČAKUJEMO
vsaj 1 leto delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih v prodaji ali/in marketingu,
V. – VI. stopnja izobrazbe ekonomske ali družboslovne smeri,
izjemna natančnost, zmožnost samostojnega in timskega dela,
napredno znanje Excel in ostalih MS Office programov,
dobre organizacijske in komunikacijske sposobnosti,
aktivno znanje angleškega jezika.
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?
samostojna, multi-tasking in analitična,
veselje do optimizacije,
izjemno natančna, vestna in dosledna,
sodelovalna, timsko naravnana,
pozitivno naravnana.
KAJ NUDIMO:
zaposlitev za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom za polni delovni čas
stimulativno plačilo
dinamično delo v uspešni, hitro rastoči družbi
mlada pozitivno naravnana ekipa
možnost dodatnega izobraževanja
sveže sadje na tedenski ravni
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov
Delovno mesto je v Kranju.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
KOMERCIALIST V VELEPRODAJI B2B
(KEY ACCOUNT MANAGER- B2B RAZVIJALEC) (M/Ž)
Je proaktivnost v vaši krvi? Dojemate izzive kot priložnosti za nove, ustvarjalne rešitve? Vas motivira vzpostavljanje dolgoročnih pozitivnih odnosov? Izkoristite svoje veščine za ustvarjanje dobička!
Opis delovnega mesta:
prepoznavanje potenciala tržišča in uporaba lastnih prodajnih veščin za iskanje novih strank na mednarodnem nivoju
strokovno in natančno zastavljanje projektov prehranskih dopolnil
izdelava kalkulacij, ponudb in priprava prodajnih pogodb
vodenje in spremljanje realiziranih projektov v sodelovanju s sodelavci in zunanjimi izvajalci
podpora obstoječim, potencialnim in novim kupcem
izdelovanje poročil o realizaciji prodaje
obiskovanje mednarodnih sejmov
Zahteve delovnega mesta:
V. - VI. stopnja izobrazbe
tekoče znanje angleškega in/ali nemškega jezika
dobro znanje MS Office (predvsem orodja Excel)
vozniški izpit B kategorije
vsaj 2 leti delovnih izkušenj na enakih ali podobnih delovnih mestih
izkušnje s prodajo na mednarodnih trgih
prednost imajo kandidati s področja prehranskih dopolnil
Od kandidatov pričakujemo:
komunikativnost
izjemno natančnost
odgovornost
samostojnost
organiziranost
večopravilnost (»multi-tasking«)
proaktivnost
digitalno pismenost (e-mailing SW, Excel MS)
Kaj nudimo:
zaposlitev za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom za polni delovni čas
stimulativno plačilo
dinamično delo v uspešni, hitro rastoči družbi
mlada pozitivno naravnana ekipa
možnost dodatnega izobraževanja
sveže sadje na tedenski ravni
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov
Delovno mesto je v Kranju.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
SKRBNIK IT SISTEMOV (m/ž)
Vaše glavne delovne odgovornosti:
skrb za nemoteno delovanje, posodobitve in optimizacijo informacijske tehnologije
nameščanje sistemske in aplikativne programske opreme ter skrb za dokumentacijo in licence
administracija in upravljanje različnih Microsoftovih platform
diagnostika in reševanje IT tehničnih težav uporabnikov z namenom zagotavljanja nemotenega delovanja IT sistemov
konfiguracija in vzdrževanje strežnikov, omrežnih naprav, delovnih postaj in drugih komponent IT infrastrukture
vzdrževanje komponent strojne opreme, namiznih in prenosnih računalnikov, terminalov, tiskalnikov in telefonov
izvajanje rednih revizij sistema in omrežja za odkrivanje in reševanje morebitnih težav, preden povzročijo izpade
vzdrževanje in sodelovanje pri implementaciji ERP, CRM informacijskih sistemov
zagotavljanje varnosti podatkov in aplikacij
KAJ PRIČAKUJEMO
vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
VI. -VII. stopanja izobrazbe računalniške smeri, druge tehnične smeri,
poznavanje programskih orodij, strežniških sistemov, delovanja računalniških mrež, operacijskih sistemov,…
izkušnje pri vzdrževanju programske opreme
visoke organizacijske sposobnosti,
natančnost in doslednost
sposobnost samostojnega dela in dela v timu
aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?
proaktivna,
samostojna in analitična,
s smislom za reševanje tehničnih problemov
komunikativnost
z željo po nenehnem izpopolnjevanju in učenju
pozitivno naravnana.
KAJ NUDIMO:
sodelovanje z ekipo, kjer »probleme« vidimo kot »vedno rešljive izzive«,
profesionalni in osebni razvoj
stimulativno plačilo
delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,
prijetno in urejeno delovno okolje
vsak teden je na razpolago sveže sadje
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team buildingov.
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesecev.
Delovno mesto je v Kranju. Z delom je možno pričeti po dogovoru.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
OPTIMIZER POSLOVNIH IN PROIZVODNI PROCESOV (m/ž)
Iščete hitrorastoče podjetje, ki želi dvigniti kakovost poslovanja z optimizacijo in standardizacijo poslovnih in proizvodnih procesov? Vi pa imate izkušnje s prenovo poslovnih procesov s pomočjo sodobnih informacijskih rešitev in ste osredotočeni na rezultate? Morda smo prava izbira za vas, saj želimo ojačati našo ekipo na tem področju 😊
Vaše glavne delovne odgovornosti:
popis in analiziranje obstoječih poslovnih in proizvodnih procesov,
razvoj in implementacija novih metodologij in okvirjev za optimizacijo procesov,
medoddelčno sodelovanje in komunikacija za lažje zagotavljanje implementacije,
integracija potrebnih tehnologij (ERP),
vodenje in vključenost v implementacijo izboljšav,
priprava poročil in indikatorjev na podlagi podatkov iz procesov (proizvodnih),
priprava potrebne dokumentacije povezane z implementacijam,
aktivno sodelovanje pri prenovi procesov,
postavitev notranjih kontrol.
KAJ PRIČAKUJEMO
vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
VI. stopanja izobrazbe tehnične smeri,
visoko računalniško znanje
poznavanje poslovnih procesov
sposobnost prepoznavanja priložnosti za izboljšave procesov
dobre organizacijske in analitične sposobnosti
natančnost, samostojnost in zanesljivost,
kooperativnost in zmožnost jasnega in učinkovitega komuniciranja s sodelavci
timsko naravnana oseba s sposobnostjo motiviranja sodelavcev
aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?
proaktivna,
samostojna in analitična,
veselje do optimizacije,
pozitivno naravnana.
KAJ NUDIMO:
sodelovanje z ekipo, kjer »probleme« vidimo kot »vedno rešljive izzive«,
profesionalni in osebni razvoj
stimulativno plačilo
delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,
prijetno in urejeno delovno okolje
vsak teden je na razpolago sveže sadje
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team buildingov.
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesecev.
Delovno mesto je v Kranju. Z delom je možno pričeti po dogovoru.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
COUNTRY MANAGER ZA FRANCOSKI TRG (m/ž)
OPIS DELOVNEGA MESTA
Vaše glavne delovne odgovornosti:
prevajanje marketinških tekstov, kratkih video vsebin, e-novice (newsletters), ipd. (iz slovenščine v francoski jezik)
pospeševanje prodaje za blagovno znamko Carnium Botanicals za francoski trg
komunikacija s strankami in podpora strankam (prek socialnih omrežij, e-pošte, telefona,..)
izvajanje prodajnih akcij po navodilih vodje prodaje
aktivno opazovanje trendov na trgu
reševanje reklamacij
KAJ PRIČAKUJEMO
izkušnje v spletni prodaji, prevajanje na področju prehranskih dodatkov in zdravega življenjskega sloga
srednjo ali višjo izobrazbo družboslovne smeri,
brezhibno znanje francoskega jezika (materni jezik)
znanje slovenskega jezika
dobre komunikacijske spretnosti
dobre socialne veščine
natančnost, iznajdljivost, zmožnost samostojnega in timskega dela
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?
komunikativna in samostojna oseba
natančna in dosledna
sodelovalna, timsko naravnana
pozitivno naravnana
KAJ NUDIMO:
delo od doma 4x na teden, delo v pisarni 1x na teden
profesionalni in osebni razvoj
stimulativno plačilo
delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,
prijetno in urejeno delovno okolje
vsak teden je na razpolago sveže sadje
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom treh mesecev, za polni delovni čas.
Delovno mesto je v Kranju.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
COUNTRY MANAGER ZA BOLGARSKI TRG (m/ž)
Vaše glavne delovne odgovornosti:
prevajanje marketinških tekstov, kratkih video vsebin, e-novice (newsletters), ipd. (iz slovenščine v bolgarščino)
pospeševanje prodaje za blagovno znamko Carnium Botanicals za bolgarski trg
komunikacija s strankami in podpora strankam (prek socialnih omrežij, e-pošte, telefona,..)
izvajanje prodajnih akcij po navodilih vodje prodaje
aktivno opazovanje trendov na trgu
reševanje reklamacij
KAJ PRIČAKUJEMO
izkušnje v spletni prodaji, prevajanje na področju prehranskih dodatkov in zdravega življenjskega sloga
srednjo ali višjo izobrazbo družboslovne smeri,
brezhibno znanje bolgarskega jezika (materni jezik)
znanje slovenskega jezika
dobre komunikacijske spretnosti
dobre socialne veščine
natančnost, iznajdljivost, zmožnost samostojnega in timskega dela
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?
komunikativna in samostojna oseba
natančna in dosledna,
sodelovalna, timsko naravnana,
pozitivno naravnana
KAJ NUDIMO:
delo od doma 4x na teden, delo v pisarni 1x na teden
profesionalni in osebni razvoj
stimulativno plačilo
delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,
prijetno in urejeno delovno okolje
vsak teden je na razpolago sveže sadje
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom treh mesecev, za polni delovni čas.
Delovno mesto je v Kranju.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
REFERRENT V FINANČNO RAČUNOVODSKI SLUŽBI (m/ž)
Vaše glavne delovne odgovornosti:
vnos vhodne pošte v dokumentacijski sistem,
kontrola in knjiženje računov dobaviteljev,
knjiženje TRR-ja
komunikacija z dobavitelji in sodelovanje z različnimi oddelki v podjetju,
arhiviranje administracije,
knjigovodska dela,
usklajevanje saldakontov,
pripravljanje dokumentacije delovnega področja,
pomoč v računovodstvu,
splošna administrativna dela,
Kaj pričakujemo:
vsaj 1 leto delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih v računovodstvu,
V. stopanja izobrazbe ekonomske smeri,
natančnost, samostojnost in zanesljivost,
kooperativnost in vešča komunikacije s sodelavci
veselje do obdelovanje podatkov,
napredno znanje Excel in ostalih MS Office programov,
aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika
Kakšna oseba se bo najbolje ujela z ekipo?
samostojna in analitična,
veselje do optimizacije,
izjemno natančna, vestna in dosledna,
sodelovalna, timsko naravnana,
pozitivno naravnana
Kaj nudimo:
sodelovanje z ekipo, kjer 'probleme' vidimo kot 'vedno rešljive izzive,
profesionalni in osebni razvoj
stimulativno plačilo
delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,
prijetno in urejeno delovno okolje
vsak teden je na razpolago sveže sadje
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team buildingov
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom 3 mesecev.
Delovno mesto je v Kranju. Z delom je možno pričeti po dogovoru.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
VODJA KLJUČNIH KUPCEV (KEY ACCOUNT MANAGER- B2B DEVELOPER) (M/Ž)
Je proaktivnost v vaši krvi? Dojemate izzive kot priložnosti za nove, ustvarjalne rešitve? Vas motivira vzpostavljanje dolgoročnih pozitivnih odnosov? Izkoristite svoje veščine za ustvarjanje dobička!
Opis delovnega mesta:
prepoznavanje potenciala tržišča in uporaba lastnih prodajnih veščin za iskanje novih strank na mednarodni ravni
strokovno in natančno zastavljanje projektov prehranskih dopolnil
izdelava kalkulacij, ponudb in priprava prodajnih pogodb
vodenje in spremljanje realiziranih projektov v sodelovanju s sodelavci in zunanjimi izvajalci
podpora obstoječim, potencialnim in novim kupcem
izdelovanje poročil o realizaciji prodaje
obiskovanje mednarodnih sejmov
Zahteve delovnega mesta:
VI. stopnja izobrazbe
tekoče znanje angleškega in/ali nemškega jezika
dobro računalniško znanje (Word, Excel, Outlook)
vozniški izpit B kategorije
vsaj 3 leta delovnih izkušenj na enakih ali podobnih delovnih mestih
prednost imajo kandidati s področja prehranskih dopolnil
Od kandidatov pričakujemo:
komunikativnost
izjemna natančnost
odgovornost
samostojnost
organiziranost
multi-tasking
Kaj nudimo:
zaposlitev za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom za polni delovni čas
stimulativno plačilo z urejenimi delovnimi razmerji
dinamično delo v uspešni družbi
možnost dodatnega izobraževanja
Delovno mesto je v Kranju.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
COUNTRY MANAGER ZA ROMUNSKI TRG (m/ž)
OPIS DELOVNEGA MESTA
Vaše glavne delovne odgovornosti:
prevajanje marketinških tekstov, kratkih video vsebin, e-novice (newsletters), ipd. (iz slovenščine v romunščino)
pospeševanje prodaje za blagovno znamko Carnium Botanicals za romunski trg
komunikacija s strankami in podpora strankam (prek socialnih omrežij, e-pošte, telefona,..)
izvajanje prodajnih akcij po navodilih vodje prodaje
aktivno opazovanje trendov na trgu
reševanje reklamacij
KAJ PRIČAKUJEMO
izkušnje v spletni prodaji, prevajanje na področju prehranskih dodatkov in zdravega življenjskega sloga
srednjo ali višjo izobrazbo družboslovne smeri,
brezhibno znanje romunskega jezika (materni jezik)
znanje slovenskega jezika
dobre komunikacijske spretnosti
dobre socialne veščine
natančnost, iznajdljivost, zmožnost samostojnega in timskega dela,
KAKŠNA OSEBA SE BO NAJBOLJE UJELA Z EKIPO?
komunikativna in samostojna oseba
natančna in dosledna,
sodelovalna, timsko naravnana,
pozitivno naravnana
KAJ NUDIMO:
delo od doma 4x na teden, delo v pisarni 1x na teden
profesionalni in osebni razvoj
stimulativno plačilo
delo v hitro rastočem uspešnem podjetju,
prijetno in urejeno delovno okolje
vsak teden je na razpolago sveže sadje
organiziramo različna neformalna druženja v obliki team building-ov
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s poskusnim delom treh mesecev, za polni delovni čas.
Delovno mesto je v Kranju.
Življenjepis in mnenje zakaj ste primeren kandidat za nas, nam pošljite na zaposlitev@biopak.si.
RAZPIS JE ZAKLJUČEN
PAST OPENINGS
COUNTRY MANAGER FOR THE FRENCH MARKET
JOB DESCRIPTION
Your main job responsibilities include:
translation of marketing texts, short videos, newsletters, etc. (form Slovenian to French)
promotion of sale for the brand Carnium Botanicals for the French market
customer service and customer support (via social media, e-mail, telephone,…)
implementation of sales campaigns according to the instructions of the sales manager
active observation of market trends.
resolving complaints.
REQUIREMENTS:
secondary or higher education in social sciences,
French as native language
good knowledge of the Slovenian language
good communication skills
good social skills
accurate, inventiv, abbility to work independently and in the team
WHAT PERSON WILL FIT BEST WITH THE TEAM?
communicative and independent person
accurate and consistent,
collaborative, team-oriented,
with positive attitude.
WHAT WE OFFER?
remote work (1 day in the office, 4 at home)
professional and personal development
stimulating payment
work in a rapidly growing successful company
a pleasant and good working environment
fresh fruit is available every week
we organize various informal get-togethers (teambuilding,…)
We will sign an employment contract with the selected candidate for an indeterminate period of time with a trial period of three months, 40 hours per week.
The workplace is in Kranj.
Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an applications to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.
THE APPLICATION TIME HAS ENDED
COUNTRY MANAGER FOR THE BULGARIAN MARKET
Your main job responsibilities include:
translation of marketing texts, short videos, newsletters, etc. (form Slovenian to Bulgarian)
promotion of sale for the brand Carnium Botanicals for the Bulgarian market
customer service and customer support (via social media, e-mail, telephone,…)
implementation of sales campaigns according to the instructions of the sales manager
active observation of market trends.
resolving complaints.
REQUIREMENTS:
secondary or higher education in social sciences,
Bulgarian as native language
good knowledge of the Slovenian language
good communication skills
good social skills
accurate, inventiv, abbility to work independently and in the team
WHAT PERSON WILL FIT BEST WITH THE TEAM?
communicative and independent person
accurate and consistent,
collaborative, team-oriented,
with positive attitude.
WHAT WE OFFER?
remote work (1 day in the office, 4 at home)
professional and personal development
stimulating payment
work in a rapidly growing successful company
a pleasant and good working environment
fresh fruit is available every week
we organize various informal get-togethers (teambuilding,…)
We will sign an employment contract with the selected candidate for an indeterminate period of time with a trial period of three months, 40 hours per week.
The workplace is in Kranj.
Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an applications to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.
THE APPLICATION TIME HAS ENDED
KEY ACCOUNT MANAGER- B2B DEVELOPER
Is proactivity in your blood? Do you perceive challenges as opportunities for new, creative solutions? Are you motivated by building long-term positive relationships? Use your skills to make a profit!
Job description:
recognizing market potential and using own sales skills to find new customers internationally
professional and accurate formulation of food supplement projects
preparation of calculations, offers and preparation of sales contracts
management and monitoring of realized projects in cooperation with colleagues and external contractors
support to existing, potential, and new customers
producing reports on sales realization
visiting international fairs
Job Requirements:
VI. level of education
fluent knowledge of English and/or German
good computer skills (Word, Excel, Outlook)
driver's license category B
at least 3 years of work experience in the same or similar positions
candidates from the field of dietary supplements are preferred
We expect candidates to:
communicativeness
exceptional accuracy
responsibility
independence
organization
multi-tasking
What we offer:
employment for an indefinite period with a three-month trial period for full-time
stimulating payment with regulated working conditions
dynamic work in a successful company
possibility of additional education
The workplace is in Kranj.
Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an application to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.
THE APPLICATION TIME HAS ENDED
COUNTRY MANAGER FOR THE ROMANIAN MARKET
JOB DESCRIPTION
Your main job responsibilities include:
translation of marketing texts, short videos, newsletters, etc. (form Slovenian to Romanian)
promotion of sale for the brand Carnium Botanicals for the Romanian market
customer service and customer support (via social media, e-mail, telephone,…)
implementation of sales campaigns according to the instructions of the sales manager
active observation of market trends.
resolving complaints.
REQUIREMENTS:
secondary or higher education in social sciences
Romanian as native language
good knowledge of the Slovenian language
good communication skills
good social skills
accurate, inventive, ability to work independently and in the team
WHAT PERSON WILL FIT BEST WITH THE TEAM?
communicative and independent person
accurate and consistent,
collaborative, team-oriented,
with positive attitude.
WHAT WE OFFER?
remote work (1 day in the office, 4 at home)
professional and personal development
stimulating payment
work in a rapidly growing successful company
a pleasant and good working environment
fresh fruit is available every week
we organize various informal get-togethers (teambuilding,…)
We will sign an employment contract with the selected candidate for an indeterminate period with a trial period of three months, 40 hours per week.
The workplace is in Kranj.
Interested candidates are kindly requested to send us their CV and an application to the e-mail address zaposlitev@biopak.si.
THE APPLICATION TIME HAS ENDED